ArtroFlex+ for ledd: Gel for motvirkning av vonde ledd
Bestill her

Plages du av:

• Nakkesmerter?
  • Leddsmerter?
  • Hodepine?
  • Ryggsmerter?

Her er noen anbefalte produkter (link til eksterne sider)

ThermaCare Nakke, Skuldre & Håndledd er utviklet til å gi deg effektiv smertelindring av trette og vonde muskler, og kan hjelpe deg med å gjenopprette musklenes normaltilstand.

ThermaCare Rygg er et selvoppvarmende varmeomslag til engangsbruk. Thermacare er revolusjonerende i seg selv, da varmeomslaget virker som smertebehandling og samtidig er det eneste varmeomslaget som er klinisk bevist til effektivt å lindre muskelsmerter i lenden (nedre rygg) samt nakke og skuldre.

Ice Power kjølegele gir en rask og behagelig kjølende effekt på huden og muskulatur uten å smitte av. Lindrer smerte, minsker hevelser og har en beroligende effekt på inflammasjoner. Naturlig smertelindrende uten legemiddel, men med eteriske oljer som mentol. Ice Power kjølegele er lett å bruke og gir rask effekt. Ice Power kjølegele er et trygt alternativ for barn, og gravide, samt ammende kvinner. Ice Power kjølegele har en bevist vitenskapelig effekt.

FlexiTherm varmeomslag er et selvoppvarmende omslag som legges på kroppen der hvor du har smerte. Varmeelementene i omslaget varmes gradvis opp til en behagelig og effektiv temperatur på ca 40 grader C. De når sin maksimale temperatur etter ca. 30 minutter og fungerer i 8 timer. Du føler umiddelbart en behagelig smertelindring og en dyp muskelavslappende effekt.

Ice Power Sport Spray: Effektiv smertelindring ved akutte skader som forstuinger, slag, brudd, idrettsskader, overbelastede muskler og muskelspenninger.